Zobacz pozostałe wpisy

Akademia Procesowa, czyli jak wspiąć się na szczyty biznesu po LEANie

07.02.2019

Bez pracowników nie ma kultury Lean w firmie. Jak więc ją wdrażać przy ich udziale? Na to pytanie odpowiedzieli sobie eksperci w Impel Business Solutions. Odpowiedzią okazało się uruchomienie Akademii Procesowej.


Program rozwoju pracowników zakładał ich zapoznanie z filozofią Lean, jej głównymi założeniami oraz narzędziami wspomagającymi analizę obecnego procesu, identyfikację potrzeb istotnych dla klienta oraz optymalizację wybranych działań. Koncepcja Lean nakłania nas do przyjrzenia się swojej pracy. Temu w jaki sposób wykonujemy zadania, czy wszystkie czynności są zasadne, czy część możemy wyeliminować. Dzięki takiej perspektywie uczy nas szacunku do pracy innych i własnej.

 


Lean Management w centrum stawia klienta i dostarczaną jemu wartość. To z kolei pozwala na przekazanie mu oczekiwanego produktu w coraz lepszej cenie o oczekiwanej jakości. Lean to ciągłe doskonalenie procesu i eliminowanie marnotrawstw. Marnotrawstwo to czynności, które zużywają zasoby nie przynoszące żadnej wartości. W zarządzaniu opartym na Lean fundamentem jest relacja przełożony – pracownik opierająca się na zaufaniu, zrozumieniu i wzajemnym wsparciu oraz budowaniu eksperckości.

 

 
Razem z Impel Business Solutions oraz Experts for Business przygotowaliśmy infografikę, która przedstawia w jasny i krótki sposób ideę tego projektu.
W tym przypadku osiągnięty rezultat okazał się zbieżny z przyjętym celem – zbudowanie zaangażowania pracowników przerodziło się w ich aktywność.

 

Zobaczcie jak został uruchomiony potencjał pracowników.
 

SKOMENTUJ
Publikacja komentarzy nastąpi w ciągu 24h od ich przesłania. Treści obraźliwe, nieprawdziwe, niezgodne z etykietą czy polskim prawem będą odrzucane.
KOMENTARZE (0)