Spółka wyprzedziła konkurencję, m.in. firmę Juwentus oraz Solid Security. Laur Klienta to program pozwalający wyłonić najpopularniejsze produkty i marki w blisko 300 kategoriach. Złoty Laur Klienta jest corocznie przyznawany przez organizatora konkursu - Grupę Media Partner markom szczególnie docenianym przez konsumentów.
Przez siedem miesięcy redakcja prowadzi badania ankietowe obejmujące wybrane branże gospodarki. Zwycięzcy wybierani są w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku wśród klientów i konsumentów, którzy głosują na marki, które najbardziej cenią. Na podstawie wyników głosowania wyłaniane są marki – liderzy w danej kategorii.
Spółka Impel Security Polska na swoim koncie ma już Złotego Laura Klienta w 2007, Srebrnego Laura Klienta 2008, tytuł Najlepszego Partnera w Biznesie 2008. W rankingach The BOOK of LISTS, w kategorii Agencje ochrony od wielu lat zajmuje drugie miejsce.