Info: 800 190 911 / cc.info@impel.pl
znajdź w serwisie RSS

Zobacz pozostałe wpisy

Impel wspiera Pocztę Polską w oznakowaniu sieci placówek.

05 lipca 2018
W ciągu ostatnich dwóch lat Poczta Polska otworzyła ponad 280 nowych punktów w całej Polsce. W sumie sieć sprzedaży liczy już ponad 7 500 placówek. Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej mówi: "Chcemy być blisko naszych klientów, unowocześniamy i poszerzamy sieć pocztową. Jesteśmy obecni nie tylko w centrach dużych miast, dbamy także o rozwój placówek w mniejszych miejscowościach".1
 
W 2018 roku elementy oznakowania placówek Poczty Polskiej wykonuje i dostarcza spółka Impel Visual Solutions. Przygotowane elementy stanowią spójny zestaw identyfikujący wszystkie punkty obsługi klienta pocztowo-logistycznego operatora, a jednocześnie są to narzędzia wspierające jego komunikację z klientem. Oznakowanie zewnętrzne to tablice informacyjne, semafory i banery z logo Poczty Polskiej, naklejki na szyby informujące o godzinach otwarcia i adresach poszczególnych punktów obsługi oraz potykacze, czyli dwustronne stojaki stawiane na chodnikach przed placówką. Wnętrza natomiast wyposażane są w gabloty i ramki przeznaczone na materiały informacyjne dla ludności.
 
Impel Visual Solutions będzie produkował i dostarczał elementy oznakowania Poczty Polskiej do końca 2018 roku. Elementy POS są na bieżąco wysyłane do 4 regionów, stamtąd wędrują do placówek w całej Polsce, następnie montowane są przez pracowników Poczty Polskiej. 
Współpraca Impela i Poczty Polskiej zapowiada się bardzo owocnie ze względu na docenioną przez klienta jakość wykonanych elementów reklamowych.
 
[1] Źródło: Komunikat prasowy Poczty Polskiej z dnia 16.04.2018 r. https://media.poczta-polska.pl/pr/388871/poczta-polska-suchedniow-ma-nowoczesna-placowke-pocztowa