Biuro prasowe

Informacje prasowe

Zobacz pozostałe wpisy

Najważniejsze wydarzenie w branży bezpieczeństwa

16 czerwca 2014

W dniach 20-21 listopada 2014 roku w Warszawie odbędzie się „6th Business Security Conference” - najważniejsze wydarzenie w branży bezpieczeństwa biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Organizatorami konferencji są Impel Security Polska, jeden z liderów na rynku ochrony oraz Sasma, firma konsultingowo-szkoleniowa o międzynarodowym zasięgu. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania jest zmiana perspektywy postrzegania zagadnień związanych z bezpieczeństwem w biznesie. Pod hasłem „Change Your Business Perspecitve” międzynarodowi prelegenci ze świata polityki i biznesu przeprowadzą szereg wykładów w kontekście różnorodności zagrożeń korporacyjnych, min.: szpiegostwo, przemyt, cyberataki, próby zniszczenia wizerunku firmy i marki produktu.

 

Tegoroczni prelegenci to osobistości znane w międzynarodowym środowisku business security. Swój przyjazd potwierdzili szefowie działów bezpieczeństwa z największych światowych koncernów, m.in.: Werner Cooreman, szef ochrony DHL Express w Europie, Bernard Galea, szef bezpieczeństwa w  FM Logistics, Don Randall szef bezpieczeństwa w Bank od England, Krzysztof Moszyński, dyrektor ds. rozwiązań systemowych w Konsalnet Holding S.A oraz dyrektor generalny brytyjskiego CEOP (Centrum ds. Wykorzystywania Dzieci i Ochrony w Sieci) Pater Davis. Lista zaproszonych ekspertów wciąż się powiększa. 

 

„Jako jeden z liderów w branży bezpieczeństwa chcemy mieć wpływ na poprawę sytuacji na rynku ochrony, dlatego też zdecydowaliśmy się współorganizować konferencję 6th Business Security. Wymieniając się doświadczeniem z ekspertami reprezentującymi międzynarodowe środowisko w naszej branży, możemy podjąć dialog dotyczący znaczącej roli bezpieczeństwa w biznesie. Mamy dowody na to, że podniesienie poziomu bezpieczeństwa zdecydowanie zapobiega zagrożeniom i ogranicza straty ponoszone przez naszych klientów - zarówno przedsiębiorców jak i instytucje. Wyrażam nadzieję, że rozmowy podczas listopadowej konferencji przyczynią się do upowszechniania dobrych wzorców na rynku usług bezpieczeństwa.”- mówi Pan Marek Janke Wiceprezes Zarządu ds. Handlowych Impel Security Polska.

 

W ubiegłym roku, poza wysłuchaniem prelekcji zagranicznych gości z takich firm jak: Deloitte, BAT, Tesco czy Deutsche Telecom, uczestnicy konferencji mieli okazję porozmawiać na tematy związane z zarządzaniem ekonomią, polityką i biznesem w czasach globalnej niepewności z reprezentantem NATO - Adrianem Kendry. Olesya Abramenko reprezentująca firmę Volvo, która przyjechała z Rosji, opowiadała, jak  branża motoryzacyjna radzi sobie z wszechobecnymi podróbkami, podczas gdy David Shore z firmy Pfizer przestrzegał przed podrabianymi lekami w kontekście zagrożeń dla zdrowia i życia pacjentów.

 

Organizowana od 6 lat Business Security Conference to okazja do nawiązania biznesowych kontaktów, wymiany doświadczenia, nawiązania dialogu i wypracowania najlepszych rozwiązań prowadzących do efektu synergii efektywności i bezpieczeństwa. Sukces zeszłorocznego wydarzenia przedkłada się na duże zainteresowanie listopadową konferencją, przyciągając coraz większą liczbę ekspertów z branży ochrony. Zaktualizowana lista gości oraz agenda dostępne są na stronie http://business-security-conference.pl.

DOC
Najważniejsze wydarzenie w branży bezpieczeństwa (131.5 kB)
W dniach 20-21 listopada 2014 roku w Warszawie odbędzie się „6th Business Security Conference” - najważniejsze wydarzenie w branży bezpieczeństwa biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Organizatorami konferencji są Impel Security Polska, jeden z liderów na rynku ochrony oraz Sasma, firma konsultingowo-szkoleniowa o międzynarodowym zasięgu. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania jest zmiana perspektywy postrzegania zagadnień związanych z bezpieczeństwem w biznesie. Pod hasłem „Change Your Business Perspecitve” międzynarodowi prelegenci ze świata polityki i biznesu przeprowadzą szereg wykładów w kontekście różnorodności zagrożeń korporacyjnych, min.: szpiegostwo, przemyt, cyberataki, próby zniszczenia wizerunku firmy i marki produktu.