Biuro prasowe

Informacje prasowe

Zobacz pozostałe wpisy

SI-eCommerce z pierwszą autoryzacją sprzedażową hybris w regionie CEE

30 czerwca 2015

SI-eCommerce jest pierwszą firmą w Europie Centralnej i Wschodniej, która otrzymała autoryzację sprzedażową hybris w ramach SAP, czyli CEC for Commerce Sell Authorization na platformie Partner Edge.

 

Kluczem do sukcesu każdej firmy jest spójna komunikacja z klientami oraz skuteczna i stale wzrastająca wartość sprzedaży” - mówi Sebastian Herod, prezes Zarządu SI-eCommerce. „Dzisiejszy rynek wymaga od przedsiębiorców odnajdywania się w stale zmieniających się warunkach, preferencjach zakupowych klienta i wyzwaniach stawianych przez wszechobecną konkurencję. Platforma hybris to odpowiedź technologii na tę sytuację. Na całym świecie wybrało ją już ponad 400 firm z wielu branż, między innymi Starbucks, H&M, Samsung, Bridgestone, P&G, Play, Tui, Toys R U czy  Levi’s” – dodaje Sebastian Herod. 

 

Platforma hybris całkowicie zmienia podejście do obsługi klienta i procesu sprzedaży. Stawia klienta w centrum i otacza go wszelkimi dostępnymi kanałami sprzedaży. Innowacyjność platformy hybris polega również na tym, iż oferuje ona realne rozwiązanie spójnego i kompleksowego widoku klienta we wszystkich kanałach sprzedaży. Postawienie profilu klienta jako centralnego punktu, wokół którego optymalizowane są wszystkie procesy interakcji z nim w dowolnym kanale powoduje, że każde zachowanie klienta wzbogaca wiedzę o nim. Pozwala to na zasadzie sprzężenia zwrotnego na jeszcze bardziej precyzyjną indywidualizację relacji. Realizacja strategii "jednego źródła danych" umożliwia uzyskanie zintegrowanego środowiska informatycznego, wspierającego obsługę klientów we wszystkich kanałach sprzedaży: on-line, mobile, sklepach stacjonarnych, mediach społecznościowych, itp.

 

Rozwiązanie hybris Marketing to odpowiedź na rozwój rynku konsumentów. „Tradycyjne kampanie marketingowe nie sprawdzają się już w przypadku konieczności dotarcia do konkretnego klienta” – wyjaśnia Sebastian Herod. „Hybris Marketing umożliwia zbieranie i przetwarzanie informacji o działaniach i zamierzeniach klientów w czasie rzeczywistym, pozwala między innymi na personalizację oferty, dotarcie do produktów w najkrótszym czasie, stwarza indywidualny katalog produktów klienta, dostarcza osobistą listę promocji dla klienta” – dodaje Sebastian Herod.  Wbudowana integracja hybris Marketing z oprogramowaniem SAP pozwala szybko włączyć ten produkt w istniejące środowisko informatyczne. System posiada otwartą architekturę, zgodną z obowiązującymi światowymi standardami.

 

 „Ze względu na bardzo szeroką paletę produktów i możliwości platformy hybris czas wdrożenia, w zależności od wyboru rozwiązań może wynieść od pół roku do trzech lat. Obecnie prowadzimy rozmowy z trzema firmami z kapitałem zagranicznym, które są gotowe do wdrożenia platformy” – komentuje Adam Piętera, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu SI-Consulting.

 

Kluczowe zalety platformy hybris:
- pełne wsparcie modelu omni-channel: hybris wspiera i prowadzi klienta w podróży zakupowej przez urządzenia stacjonarne, mobline, sklepy, Contact-Center, itp.,
- dostarczanie rozwiązań B2B oraz B2C,
- wsparcie wielonarodowości – istniejące rozwiązania mogą być szybko i łatwo przeniesione na inne kraje,
- jednolita ścieżka zakupu na wszystkich urządzeniach dzięki technologii „Responsive UI”.

 

Autoryzacja sprzedażowa jest gwarancją posiadania wysokich kompetencji sprzedażowych hybris, ale również niezbędnym wymogiem formalnym dla partnerów, którzy chcą bezpośrednio odsprzedawać licencje SAP/hybris do swoich klientów. „Bardzo cieszymy się, że to właśnie partner z Polski – jako pierwszy – z powodzeniem przeszedł nową ścieżkę autoryzacyjną, która powstała po przyłączeniu firmy hybris do SAP” – podkreśla Jerzy Grandys, CEE Senior Channel Recruiter z SAP Polska Sp. z o.o.

DOCX
SI-eCommerce (spółka Grupy Impel) z pierwszą autoryzacją sprzedażową hybris w regionie CEE (445.26 kB)
SI-eCommerce jest pierwszą firmą w Europie Centralnej i Wschodniej, która otrzymała autoryzację sprzedażową hybris w ramach SAP, czyli CEC for Commerce Sell Authorization na platformie Partner Edge.