Grupa Impel | informacje

Aktualności

Zobacz pozostałe wpisy

Od jednego kanału do omnichannel – zaangażuj klienta jak nigdy wcześniej

02 listopada 2015

20 października we Wrocławiu odbyła się konferencja SAP Innovation Day: „hybris - jak uratować stracony czas?”, której współgospodarzami były spółki SI-Consulting i SI-eCommerce. O rozwoju commerce w Polsce, zmianach w zachowaniach klientów i nowych technologiach wspierających biznes rozmawiali najlepsi praktycy rynku.

 

 

- Współczesny biznes jest ekstremalnie szybki. Opiera się nie tylko na danych opisujących przeszłość czy teraźniejszość, ale przede wszystkim na prognozach – mówi Adam Piętera, dyrektor Sprzedaży i Marketingu SI-Consulting.

 

Opinię tę potwierdza Daniel Kierdal, reprezentujący SAP Polska: - Dane to paliwo pozwalające optymalizować i doświadczenia klienta i wyniki biznesu.

 

 

Dostęp do informacji nie jest jednak wyłącznie podstawą podejmowania dobrych decyzji biznesowych. To opakowany i oczekiwany produkt dla każdego zarządu, który – działając przez pryzmat oczekiwań akcjonariuszy czy udziałowców – wymaga od swoich organizacji natychmiastowej dostawy informacji.

 

 

- Nie chodzi tu tylko o dane czy wskaźniki finansowe, ale i informacje jakościowo-ilościowe, jak portfel klientów, jego zmiany i zauważalne trendy rynkowe.Dziś nie jesteśmy w stanie stworzyć uniwersalnego przepisu na dostawę tych informacji. Ścieżki „dojścia” do realnych wyników o wartości rynkowej tworzymy razem z naszymi klientami. Wspólnie definiujemy ich źródła, mechanizmy pomiarów jakości transakcji i formy prezentacji, zaś swoją konkurencyjność budujemy tworząc rozwiązania dostarczające dane w czasie rzeczywistym. Bo przecież o to chodzi naszym klientom – podkreśla Adam Piętera.

 

 

Celem spotkania SAP Innovation Day było zainspirowanie uczestników osiągnięciami firm w dziedzinie commerce w dobie omnichanel. Eksperci podzielili się wiedzą o aktualnych trendach, nowych narzędziach i swoich sukcesach wdrożeniowych.

 

 

Uczestnicy spotkania zapoznali się ponadto z najnowszymi rozwiązaniami SAP: Cloud 4 Customer (C4C), który wspiera procesy sprzedażowe oraz platformą hybris, która umożliwia skuteczną adaptację firmy do warunków dynamicznie zmieniającego się rynku, m.in. dzięki zbieraniu i przetwarzaniu informacji o działaniach i zamierzeniach klientów w czasie rzeczywistym.

 

 

W roli prelegentów wystąpili Adam Piętera, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu SI-Consulting,  reprezentujący SI-eCommerce: Sebastian Herod, prezes Zarządu i Adam Kołodziej, konsultant hybris oraz Daniel Kierdal i Adam Goljan z SAP.